Erasmus+ projektas „STEAM - holistiniam mokinių ugdymui“
Projekto tikslai:
- Pedagogų kompetencijų organizuojant STEAM/probleminį ugdymą, IT taikymą ugdymo procese, ūgtis.
- Mokinių pažinimo, komunikavimo, socialinių, skaitmeninių kompetencijų ūgtis.
Šis kursas buvo skirtas STEAM ugdymo programai tobulinti, pristatant novatoriškas veiklas, kurios įtraukia mokinius ir skatina aktyvų mokymąsi. Dalyviai susipažino su įvairiais mokymo ištekliais ir metodais, siekdami praturtinti savo klasių aplinką ir ugdyti įgūdžius, reikalingus įkvėpti ir motyvuoti mokinius gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos (STEAM) srityse.
Kursas akcentavo vietos bendruomenių ir organizacijų integravimą į STEAM mokymosi patirtį, skatinant bendradarbiavimą ir realaus pasaulio ryšius, kurie daro pamokas įdomesnes ir aktualesnes.
Šis kursas buvo idealus STEAM dalykus jau dėstantiems pedagogams, padedant jiems toliau tobulinti savo pamokas kūrybiškais metodais ir naujomis idėjomis. Jis taip pat tiko pradedantiesiems, norintiems įgyvendinti STEAM ugdymą savo mokyklose, suteikiant pritaikomas strategijas ir praktines įžvalgas sėkmingam STEAM ugdymo programos įgyvendinimui.